1. Care sunt taxele de utilizare solicitate pentru utilizarea platformei vCatalog?
-Taxele pentru utilizarea platformei vCatalog depind de numărul de elevi din în unitatea de învățământ, deoarece în funcție de acest număr alocam resurse hardware dedicate pentru funcționarea optimă a sistemului.
2. Ce înseamnă resurse hardware dedicate?
-Pentru fiecare unitate de învățămănt care utilizeaza platforma alocam câte un server virtual cu resurse dedicate și propriul sistem de operare(VDS).
3. Cum ajută alocarea unui serverului virtual cu resurse dedicate?
-În primul rând crește la maxim nivelul de securitate, apoi se asigură funcționarea rapidă a platformei indiferent de numărul de utilizatori care accesează sistemul (fără blocaje) , și nu în ultimul rând oferă școlilor posibilitatea de a face economii prin găzduirea sitului web al școlii pe serverul acolat.
4. Se poate utiliza numai componenta de fundraising fără componenta de management a informațiilor școlare?
-DA, se poate utiliza numai soluția de fundraising, dar pentru a obține fonduri mai multe, recomandăm folosirea ambelor componente deoarece prin intermediul Catalogului on-line, le aduceți aminte utilizatorilor, la fiecare autentificare, despre posibilitatea de a susține fără nici un fel de cost proiectele propuse de școală.
5. Doresc să propun un proiect școlar pentru a atrage fonduri. Ce trebuie să fac ? -În acest scop trebuie sa ne contactați prin una dintre metodele din secțiunea"Contact" pentru a adăuga proiectul în lista de proiecte sprijinite.6. Cine încaseaza sumele atrase? -Sumele colectate vor fi distribuite către Asociațiile de părinți din școală, sau către o persoană fizică desemnată de acestea, pe baza unui contract, conform tuturor prevederilor legale în vigoare.7. Cine și cum poate alege destinația sumelor de bani?
-Sumele de bani pot
fi donate atât de catre utilizatorii platformei (persoanele care au cont), sau de
orice vizitator al site-ului vCatalog.ro (nu este obligatoriu sa aiba cont in
aplicație). Fiecare dintre aceste persoane decide către ce proiect școlar să direcționeze banii.
8. Doresc sa ma înregistrez ca profesor/parinte/elev. Ce trebuie sa fac?
-În acest scop trebuie sa solicitați mai întăi școlii să se înscrie pe platformă. Școala va desemna un administrator de școală, care o să vă trimita codul (linkul) necesar pentru a va crea cont de utilizator.
9. Pot utiliza platforma ca profesor/parinte/elev dacă școala nu s-a inscris?
-Ne pare rau, dar în
acest caz nu puteți utiliza platforma,dar nimic nu vă împiedică să ,fără nici un cost, un proiect școlar din lista de proiecte sprijinite.
10. Datele introduse in platformă nu sunt complete. Cine este vinovat?
-In acest caz
responsabilitatea este numai a cadrelor didactice din școală. vCatalog nu
introduce date (note/absente) in platformă.
11. Cum mă autentific în aplicație ?
Autentificarea in aplicatie se face,accesand butonul”Contul meu”, folosind combinația nume de utilizator și parolă de acces, sau adresă de email și parolă de acces.
12. Am uitat parola de acces in aplicatie.Cum o pot recupera?
Puteți să vă recuperați sau modificați parola de acces,folosind opțiunea “Recuperare Parolă” pe care o gasiți atunci când accesați “Contul meu”.Accesând linkul “Recuperare Parolă” sistemul o să vă trimita un email la adresa furnizată cu instrucțiunile necesare recuperării/modificării parolei dvs .Nu uitați sa verificați și fișierul” SPAM” al clientului dvs de email.
Pentru oricare altă întrebare vă rugăm sa ne
contactați folosind una din metodele enumerate in secțiunea:’’CONTACT”